Skolterminen närmar sig sitt slut och sommaren är här. Det har har varit en del att göra med dem sista skoluppgifter och jag har verkligen satsats hårt för att avsluta med bra betyg. Nu håller jag tummarna för att jag hittar en LIA plats till hösten och framförallt ett sommarjobb också. Nu har det gått över 1 och ett halvt år sen jag jobbade sist och längtar tillbaka till ett jobb väldigt mycket. Visserligen har det varit skönt att få tid till att göra andra roliga saker men sen tröttnar man.
Nu under sommren ska jag göra mitt bästa att lägga upp spännande material på sidan och även spela in intressanta videoklipp som kommer finnas på min Youtube kanal. Håll utkik så får ni se.
← Tillbaka till bloggen
Kommentarer (0)
Inga kommentarer än. Bli först att kommentera!
Skriv en kommentar